A „Live Again” (Újra élhetsz), a Szcientológia Egyház 2023-as Super Bowl-reklámja, az Egyesült Államok legnagyobb médiaeseményén mutatkozott be lelkesítő és erőteljes üzenetével:
„Ha úgy érzed, minden elveszett, gondold át újra.”
A videó a YouTube-on már az első 24 órában elérte a 2 milliós megtekintést, ráadásul ez a Super Bowl adta lehetőségtől függetlenül történt, mely utóbbit az AP hírügynökség szerint több mint 100 millióan láttak egyszerre. Mindez csak a YouTube-on, az újraközléseket és az egyéb közösségi médiában történt megjelenéseket nem számítva.
A lenyűgözően gyönyörű operatőri munka és a mély benyomást keltő vizuális effektek megerősítik az „Újra élhetsz” reményt és megújulást sugalló üzenetét. A „Semmi sem erősebb nálad” felemelő kijelentésével párosulva a reklám arra emlékezteti a nézőket, hogy megvan bennük a belső erő, hogy legyőzzék az élet akadályait, és megteremtsék megérdemelt jövőjüket.
Ez a sorban a 11. olyan év, amikor a Szcientológia Egyház új reklámot mutat be a Nagy Játékon. Megjegyzendő, hogy az egyház reklámjai minden évben a legérdekesebb és legtöbbet emlegetett Super Bowl-reklámok közé tartoznak.
Az „Élj újra” című reklámot teljes egészében saját gyártásban készítette a Scientology Media Productions, az egyház multimédiás kommunikációs központja a kaliforniai Hollywoodban. A teljes reklámfilm megtekinthető, és az eredeti dal letölthető a Scientology.tv/LiveAgain oldalon.
„A vallási témájú reklámok viszonylag ritkák voltak a Super Bowlon” – írja Bob Smetiana a Christianity Today számára. „A Szcientológia Egyház már korábban is készített hirdetéseket, 2018-ban pedig a Toyota jött elő egy »Mindannyian egy csapat vagyunk« üzenettel ellátott reklámmal, amelyben egy rabbi, egy pap, egy imám és egy sáfrányos ruhás szerzetes egy focimeccsre tartanak, ahol néhány apáca mellett ülnek” – zárja Smetiana.
A „Super Bowl szcientológiareklám” YouTube-nézettsége évről évre exponenciálisan növekszik.
- A 2020-as „Az emberi lélek újrafelfedezése” című reklámot 3,7 milliószor nézték meg.
- A 2021-es „Többek lehetünk” reklám 7,7 millió megtekintést ért el a 2 évvel ezelőtti sugárzása óta.
- A 2022-es „Óriások vagyunk” reklám több mint 15 millió megtekintést ért el az 1 évvel ezelőtti sugárzása óta.
És íme, a szcientológusok által készített, a 2023-as Super Bowl alatt indított reklám: