Korunk társadalmának népbetegsége lett a stressz és az állandó fáradtságérzet, amit legtöbbször a munkával hozunk összefüggésbe. „Fárasztó volt a napom”, „túl sok nehéz esettel találkoztam ma”, „úgy érzem, egész nap semmit sem csináltam, mégis hulla vagyok”, „utálom az embereket” és társai. Ismerős bármelyik is ezek közül?
Sajnos sokunk találkozik magában ilyen és ehhez hasonló mondatokkal, de mégis mi húzódik meg a munkahelyi szerencsétlenségek és kudarcok mögött? Miért érezheted úgy, hogy időnként mindenkit utálsz magad körül? És ami a legfontosabb: van-e rá magyarázat, és lehet-e tenni azért, hogy visszanyerd a lelkesedést és a megfelelő lendületet a munkád során?
Mi húzódik meg a bajok hátterében?
Számos dolog befolyásolhatja, hogy az ember hogyan érzi magát a munkahelyén. Mennyire szereti, amit csinál, valóban célja-e az a munka, mennyire hengerli le a rengeteg feladat, és ezekkel hogyan tud megbirkózni. Előfordulhat, hogy túl sok minden gyűlik össze egyszerre, hirtelen zűrzavar támad körülöttünk, és azt sem tudjuk, mihez kapjunk először.
Ez sok mindenkivel megesik munkától függően. Biztosan te is érezted már azt, hogy egyszerre minden a nyakadba zúdul. Sorban csörögnek körülötted a telefonok, a kollégádnak szüksége van rád, az ügyfél már az ajtóban vár, a főnök meg persze pont most hivat.
Valójában ezzel nincs is semmi baj, hiszen ahogy végezzük a dolgunkat, számos megoldandó helyzet és akadály áll előttünk. Nem ezektől az akadályoktól kell elmenekülni. A megoldás ugyanis máshol keresendő.
Mi a megoldás a zűrzavarra?
Mi az, ami minden élethelyzetben meghatározza az önbizalmad és a feladatok sikeres teljesítését?
Az, ahogyan kezelni tudod a zűrzavaros helyzeteket. Van olyan személy, aki bedobja a törülközőt, és egyszerűen csak azt mondja: neki ez nem megy, ő ezt nem tudja megcsinálni. Ilyenkor neki nem sikerült kezelnie a körülötte lévő zűrzavart, és hagyta, hogy az lehengerelje. Amennyiben szembenéz a katasztrófálisnak tűnő helyzettel, és elkezdi a dolgokat rendbe szedni, vagyis kontrollt gyakorol a környezetére, akkor szépen fokozatosan minden megoldódik és jóra fordul.
Hogyan tanulhatod meg kezelni a zűrzavart és elérni, hogy minden sokkal gördülékenyebben és sikeresen menjen?
Egy tanfolyam, amely átvezet a zűrzavaron
Az Eszközök a munkahelyen című tanfolyam segít megérteni a kudarc okát, és megtanít kontrollálni a könyezetet, hogy ezáltal sikeresebb és boldogabb legyél a munkádban.
A tanfolyam választ ad, hogyan tegyél szert új energiára, hogyan győzd le a félelmeidet és hogyan legyen önbizalmad a jövőt illetően.
Végezd el ezt az ingyenes képzést, és kezdj egy kiegyensúlyozottabb életet építeni magad köré!