Az új reklám az önfelfedezés egyetemes útját és az igazság időtlen keresését hangsúlyozza.
A Szcientológia Egyház az 59. Super Bowl során a közönséget legújabb, „A kérdés” című reklámjával lepte meg. Ez a vizuálisan lenyűgöző, 30 másodperces reklámfilm immár a 13. a sorban az egymást követő években, ami az egyház aktuális, új reklámjának bemutatójával szolgál az évente több mint 120 millió nézőt vonzó mérkőzés alatt.
A Super Bowl már régóta úttörő kampányok színtere, és „A kérdés” az év legkreatívabb és legelgondolkodtatóbb reklámjai között is kiemelkedőnek ígérkezik. Az új reklám témája az emberiség időtlen vágyát vizsgálja az élet legnagyobb kérdéseire keresett válaszok iránt. Miközben ezeket a válaszokat téren és időn át keresték, „A kérdés” mélyreható perspektívája szerint a válaszok minden egyes emberben megtalálhatóak, és csak arra várnak, hogy felfedezzék őket.
A hat kontinensen több mint 11 000 Szcientológia egyház, misszió és csoport működik, az egyház önfelfedezésről szóló üzenete pedig 17 nyelven érhető el. „A kérdés” az egyház közösségi médiaplatformjain – köztük az X-en, a Facebookon és az Instagramon – is megjelent a játék során, biztosítva, hogy a nézők világszerte megtapasztalhassák a reklám erőteljes és áthallásos üzenetét.
2013 óta az egyház minden évben sugároz egy Super Bowl-reklámot, hogy felemelje és bevonja a közönséget. Mindegyik reklám hatásos témákat közvetített, amelyek célja, hogy az élet minden területéről inspirálják az embereket. A Szcientológia Super Bowl reklámjainak teljes könyvtára itt található: Scientology.TV/SuperBowlAds.
„A kérdés” teljes egészében házon belül készült a Scientology Media Productions létesítményében, az egyház legmodernebb stúdiójában, a kaliforniai Los Angelesben. A reklám a Scientology YouTube-csatornáján látható.
A Scientology Network 2018. március 12-én kezdte el sugározni műsorait, és David Miscavige, a Szcientológia vallás egyházi vezetője indította el. Azóta a Scientology Networköt világszerte több mint 240 országban és területen, 17 nyelven nézik. Az emberek Szcientológia iránti kíváncsiságát kielégítve a TV-csatorna hat kontinensen vezeti át a nézőket, reflektorfénybe állítva a szcientológusok mindennapi életét, bemutatva az egyházat mint nemzetközi szervezetet és társadalomjobbító programjait, melyek világszerte milliók életét érintették meg. A csatorna olyan független filmesek dokumentumfilmjeit is bemutatja, akik a kultúrák és vallások keresztmetszetét képviselik, de közös céljuk a közösségek felemelése. A Scientology Network innovatív tartalmait eddig 150 iparági díjjal ismerték el, köztük Telly, Communitas és Hermes Creative Awards díjakkal.
A Scientology Media Productions, az egyház Los Angeles-i nemzetközi médiaközpontja által sugárzott Scientology Network világszerte streamelhető a Scientology.tv oldalon, mobilalkalmazásokban, valamint a Roku, az Amazon Fire és az Apple TV platformokon keresztül.